.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بانک مهر اقتصاد حامی احیا کشتی لوچو در مازندران

شمال نیوز:  به مناسبت بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بانک مهر اقتصاد مازندران حامی مسابقات پهلوانی  "کشتی لوچو" با رویکرد احیا ورزش های سنتی و بازیهای بومی و محلی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد مازندران،این مسابقات که در شهرستان بابل با حضور چشمگیر تماشاگران، پیشکسوتان کشتی کشور و استان، مسئولان استانی، شهرستانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراه بود، حمایت از عرصه ورزش را که از سوی بانک مهر اقتصاد مازندران صورت گرفت را قابل تحسین عنوان کردند و این فعالیت فرهنگی را سبب رونق این بنگاه اقتصادی در سطح استان دانستند.

امامعلی حبیبی پیشکسوت و پهلوان کشتی جهان، کشور و استان مازندران با حضور در این مسابقات با ابراز خرسندی از ورود بانکی که حامی اقتصاد است و هم اکنون حمایت از ورزش را سرلوحه کار خود قرار داده است را مایه افتخار برای مازندرانی ها دانست و گفت: پایه و اساس کشتی آزاد و فرنگی" لوچو" است.

وی با اشاره به اینکه کم توجهی به کشتی لوچو این ورزش سنتی در حال فراموشی بود، تصریح کرد:  سرمایه گذاری هایی صورت گرفت که هم اکنون شاهد شکوفایی ورزش کشتی لوچو در مازندران هستیم.

پهلوان حبیبی با تاکید براینکه کشتی لوچو گام نخستی در کشتی آزاد و فرنگی است، افزود: پنج مدال طلا حاصل رشد من در کشتی لوچو بود.

وی با اشاره به اینکه توجه بانک مهر اقتصاد به عرصه ورزش کار خوب فرهنگی است، بیان داشت: وقتی یک مجموعه اقتصادی به فرهنگ و ورزش توجه دارد باید به تغییر رویکرد جامعه در جهت تعالی آن پی برد.

پهلوان حبیبی متذکر شد: برای رونق ورزش به ویژه احیا فرهنگ سنتی و بومی و محلی نیازمند عزم جدی همه آحاد جامعه است.

ناطق نوری از پیشکسوتان عرصه بوکس کشور و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در شهرستان نور و محمودآباد نیز با نظر به اینکه کشتی لوچو دارای قدمتی 1600 ساله در مازندران است، گفت: بانک مهر اقتصاد مازندران به حیات و هویت اصلی استان توجه کرده است.

وی ادامه داد: بانک مهر به عنوان حامی ورزش سنتی و بازیهای بومی و محلی مازندران، مهر ورزی کرده تا دل مازنی ها را به خود جذب کند.

ناطق نوری ضمن تشکر از مسئولان بانک مهر اقتصاد در کشور و استان گفت: این اقدام بانک مهر باید الگویی برای دیگر فعالان اقتصادی کشور و استان باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید براینکه ورزش باید به تناسب فرهنگ استان بومی شود، بیان داشت: کشتی ورزش نخست مردم مازندران است و هرگونه حمایت در این بخش نشان از توجه هویت مردم استان است.

نیاز آذری با بیان اینکه ورزش متعلق به همه مردم کشور است و از جانب همه ورزش دوستان باید مورد حمایت قرار گیرد، بیان داشت: اجازه ندهیم نگاه دولتی به ورزش برگردد.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد به عنوان بنگاه اقتصادی خصوصی به نفع خود، مردم  و ورزش گام برداشته و اینگونه اقدامات جای تحسین دارد.
نیاز آذری ضمن تشکر از دکتر نتاج و توجه این بنگاه اقتصادی به صورت ویژه به ورزش، ابراز داشت: این اقدام بانک مهر باید الگویی برای دیگر بانک های استان شود.

فرماندار بابل نیز با اشاره به اینکه بسیجیان از ابتدای شکل گیری انقلاب گوش به فرمان امام و رهبری بوده و برای توسعه و تعالی کشور گام های اساسی برداشتند، بیان داشت: بانک مهر اقتصاد دارای پشتوانه مردمی است و توجه ویژه ای به بسیجیان و جامعه ایثارگر جامعه اسلامی دارد.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد با رویکرد اقتصاد اسلامی گام برداشته و خدماتش در جامعه عمومی شده است.

عضو شورای اسلامی استان مازندران نیز حمایت بانک مهر اقتصاد را در عرصه ورزش مستمر عنوان کرد و گفت: پیاده روی که در هفته نیروی انتظامی انجام شد بانک مهر اقتصاد از حامیان این اقدام عمومی بود.

غفار آری با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد در جایگاهی قرار دارد که با ارائه خدمات مطلوب مشتریان خوبی را جذب می کند، تصریح کرد: رویکرد فرهنگی بانک مهر اقتصاد سبب تعالی این بنگاه اقتصادی در کشور می شود.

نائب رئیس هیئت ورزش های سنتی و بازیهای بومی و محلی مازندران نیز با بیان اینکه برای نخستین بار مسابقات پهلوانی بازوبند طلا با حضور 8 تیم در سالن سردار شهید سجودی بابل برگزار شد، گفت: توجه به ورزش های بومی و محلی نیازمند حمایت همه اقشار جامعه به ویژه ورزش دوستان مازندران است.

محمد رحیمی ضمن تشکر از حمایت بانک مهر اقتصاد استان مازندران که به عنوان حامی در این عرصه وارد شده است، افزود: امیدواریم این اقدام بانک مهر اقتصاد شروع همکاری با هیئت ورزش های سنتی و بازیهای بومی و محلی در مازندران باشد.

حسین خیری نیا مشاور عالی فدراسیون اسکیت و رئیس هیئت اسکیت مازندران نیز ورزش های بومی و محلی را یادآور خاطرات نسل قدیم عنوان کرد و گفت: گام موثری که بانک مهر اقتصاد برداشته انتقال فرهنگی بومی و محلی به نسل آینده جامعه است.

وی افزود: کشتی از ورزش های پر طرفدار و با مخاطب است و سیاست حمایتی بانک مهر اقتصاد در توسعه اقتصادی استان اثر مطلوبی دارد.

خیری نیا اذعان داشت: این اقدام بانک مهر اقتصاد نشان می دهد مسئولان این مجموعه به فرهنگ بومی توجه دارند و دلشان برای بازیهای قدیم تنگ شده و پا در این عرصه نهادند.

نائب رئیس فدراسیون کشتی کشور نیز با بیان اینکه اقدام بانک مهر اقتصاد را در حمایت از ورزش های سنتی و بازیهای بومی و محلی به فال نیک می گیریم، بیان داشت: ورزش های سنتی فرهنگ های زیادی را در خود مستتر دارد که کشورهای صاحب سبک در جهت ترویج اینگونه ورزش های فعالیت جدی دارند.

حسن رنگرز اظهار داشت: فضای حمایت مالی از ورزش های قهرمانی بحث مبسوطی است که کشورهای صنعتی و توسعه یافته دنیا با رویکرد برد، برد برای هر دو طیف مد نظر قرار می دهند.

وی افزود: ورزش در کشورهای دنیا خصوصی است و لی متاسفانه در کشور ما ورزش را دولتی می بینند.

رنگرز با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد برمبنای علاقه و تعلق خاطر در حمایت از کشتی لوچو سرمایه گذاری کرده است، تصریح کرد: در حوزه علم ورزش گرایش تخصصی بازاریابی را داریم.

نائب رئیس فدراسیون کشتی کشور افزود: برخی ورزش ها و یا باشگاه ها مخاطب خاص خود را دارند و تبلیغ بر روی لباس و یا فضای محیطی در ورزش جامعه هدف می تواند با تعلق خاطر مشتری بانک شود.

وی ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد با توجه به میزان خدماتی که ارائه می دهد توانسته مشتریان خود را جذب و با رویکرد فرهنگی اعتماد آنان را نسبت به خود تثبیت کند.

حجت الاسلام ناصری نماینده مردم بابل در مجلس جاذبه ورزش های سنتی و بازیهای بومی و محلی را بیش از دیگر رشته های ورزشی دانست و گفت: لازم از برای ترویج ورزش سنتی و بازیهای بومی و محلی سرمایه گذاری شود.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد با سابقه درخشانی که دارد با حمایت از عرصه ورزش میزان خدماتش را به مردم گسترده کرده است.

ناصری خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد با اهداف مقدس و رویکرد مردمی که دارد به توسعه کمی و کیفی دست می یابد.

 




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.